Дитяче харчування
Уперше дитяче харчування з’явилось у 1866 році.
Фармацевт і хімік Генрі Нестле багато років працював над створенням суміші із коров’ячого молока, пшеничного борошна та цукру, яка змогла б замінити малюку материнське молоко.
За допомогою продукту власного приготування йому вдалось врятувати приречене лікарями до смерті недоношене немовля, яке не могло харчуватись ані молоком матері, ані будь-яким його замінником. Так на світ з’явилась перша суміш для малюків, яку назвали "молочне борошно Нестле", яке згодом врятувало не одне немовля.
Варто сказати, що сам винахід дитячої суміші, яка замінює материнське молоко, сприймався та продовжує сприйматись дуже неоднозначно. Противники її застосування вказують на те, що чимало дитячих життів забрало неправильне використання сумішей через неграмотність та бідність у країнах, що розвиваються, а також через безпрецедентно агресивну рекламу та нав’язування продуктів штучного вигодовування у країнах Африки, Південної Америки, Південно-Східної Азії. І сьогодні компанію Nestlе постійно критикують та бойкотують чимало організацій за політику просування сумішей, що при-звело до майже 20-річної відмови компанії Nestlе від публічної реклами дитячих сумішей у країнах, що розвиваються. Заради справедливості слід зазначити, що Nestlе, як найпотужніший виробник галузі, отримав найбільшу кількість звинувачень, які, фактично, були адресованими усій системі і усім найбільшим виробникам дитячого харчування.
У ХІХ столітті такі питання нікого не бентежили, продукт швидко поширився Європою і марка Nestlе «зазвучала». У 1874 році Генрі Нестле заснував компанію Nestlе, давши їй ім’я своєї родини; правиль-ніше буде сказати, що він дав компанії ім’я своєї сім’ї. Ідеєю родини, родинних цінностей, материнства та турботи пронизана уся структура бренду Nestlе. На німецькому діалекті, рідному для Генрі Нестле, Nestlе – це маленьке гніздо. Далекоглядний і мудрий фармацевт переніс свій фамільний герб – гніздечко із пташкою, яка годує трьох пташенят – на торговий знак компанії.
У 1868 році Генрі Нестле отримав 15-річний патент на свій логотип, пізніше підтверджений новими власниками компанії. Згодом до логотипу додався підпис, завершуючи формування торгової марки. У 1988 році з логотипом відбувається ще одна зміна – пташенят стає двоє. Куди ж подівся третій малюк? Усе просто – покупці повинні асоціювати пташину сімейку із своєю родиною, а до того часу у більшості родин Америки та Європи було саме двоє діток, це стало своєрідним стандартом.
І сьогодні, перейменувавшись в логотип, цей милий малюнок зачаровує нас та навіює думки про маленький сімейний бізнес, і ми забуваємо про те, що компанія займає значний відсоток усього світового ринку продуктів харчування і напоїв, обійшовши усіх конкурентів.


Шановні відвідувачі, у зв’язку з обмеженням масових заходів через загрозу COVID-19, маємо деякі зміни у роботі Музею.
Від сьогодні до 03.04.2020 відправляємось на карантин.
Чекаємо на вас у квітні.
Зберігайте спокій та ретельно мийте руки! Усім здоров’я і терпіння.


В рамках фестивалю "Ніч у Львові 2019" відбудеться інтерактивна екскурсія «ІСТОРІЯ ТАЄМНОЇ АПТЕКИ».


«Щоб робити добро – треба любити людей, шанувати їх, бажати їм добра», − говорив Блаженніший Любомир Гузар.